Gå til innhold
  • Bli medlem

Jenter - er dette noe for deg?


Tom42

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Gittiamo skrev:

Har ingen planer om å prøve 1f602.png

Så lenge jeg ikke har noen planer om å krysse Grønland så klarer jeg fint å krabbe ut ;) det er bare karakterbyggende (kan vi late som 1f604.png

Krabb i vei du 👍 smaken er som baken - todelt! Eg har ikkje slutta å pisse ute bak eit tre fordi eg har gogirl med meg asso... ;) men den er god å ha på natta og om morgonen. Ein må bruke det som fungere best for seg og sitt turliv - enten det er å pisse bak eit tre eller i ei flaske 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal ikke jeg ha noen kvalifiserte meninger om det ene eller andre av disse produktene, men det verste er i alle fall om man ligger hele natta og holder seg fordi man ikke får tisset. Da blir man kaldere, og søvnen blir heller ikke god.

9256876736542_1077754_jpg.jpg

Jeg er gutt og bruker en sånn til å blande proteinshaker, hvor hele toppen kan skrus av. Da kan innholdet helles ut også når det er frosset. Åpningen er såpass stor at dama også har brukt den ved "nødstilfelle", men da kun i forteltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
5 timer siden, Lompa skrev:

Nå skal ikke jeg ha noen kvalifiserte meninger om det ene eller andre av disse produktene, men det verste er i alle fall om man ligger hele natta og holder seg fordi man ikke får tisset. Da blir man kaldere, og søvnen blir heller ikke god.

9256876736542_1077754_jpg.jpg

Jeg er gutt og bruker en sånn til å blande proteinshaker, hvor hele toppen kan skrus av. Da kan innholdet helles ut også når det er frosset. Åpningen er såpass stor at dama også har brukt den ved "nødstilfelle", men da kun i forteltet...

Bruker samme her. Men dog, ikke den samme som jeg har proteinshake i 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2017 den 14.00, Lompa skrev:

Nå skal ikke jeg ha noen kvalifiserte meninger om det ene eller andre av disse produktene, men det verste er i alle fall om man ligger hele natta og holder seg fordi man ikke får tisset. Da blir man kaldere, og søvnen blir heller ikke god.

9256876736542_1077754_jpg.jpg

Jeg er gutt og bruker en sånn til å blande proteinshaker, hvor hele toppen kan skrus av. Da kan innholdet helles ut også når det er frosset. Åpningen er såpass stor at dama også har brukt den ved "nødstilfelle", men da kun i forteltet...

Det med å ha en som er stor nok til å få helt ut frossent tiss er faktisk et poeng jeg hadde glemt. Måtte bære med meg mitt hjem i vinter, det var ikke sååå kult 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.