Gå til innhold
  • Bli medlem

fiskekort Kiellandbu


squidman

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg en 4-5 dagers tur i området rundt DNT hytten Kiellandbu (sør for Voss), er det noen som har peiling hvor jeg kan få tak i fiskekort? Eneste jeg har sett er at det pleide være mulig å kjøpe fiskekort fra Øystese Øst grunneierlag ved sætra Lia i nærheten, men ellers veldig lite oversikt (fornevnt har ikke webside).  Grunneierlaget (i Kvam kommune) har områder vest for Kiellandbu, men finner ingenting om området øst. Har tenkt å begynne fra Voss eller Evanger, mao skal ikke innom Norheimsund der jeg tror de mulig selger fiskekort.

 

Takker! 

 

Hvorfor må det være så vanskelig med fiskekort i Norge? Skul alle la de ut på inatur, eller enda bedre 1 nasjonal fiskekort for innlandsfiske.... :logik: Ikke rart ingen turister driver med innlandsfiske...hadde vært klin umulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, Vossakortat har jeg allerede sjekket (har tenkt meg en tur til Ljosanbotn også, men håper at det ikke ligger ueksploderte håndgranater osv i elva!)....den rekker desverre ikke til Kiellandbu, der er det nok noen fjellstyrer i Kvam som har løyva..Kiellandbu ligger ikke engang i Voss kommune, nærmere Nordheimsund...

 

men takker for svar! Tight lines :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.