Gå til innhold
  • Bli medlem

friluftsloffern

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en tråd der bilder med mye stemning kan deles. Fortellende bilder som deler mer enn en solnedgang men en komposjon av personer og stemning eller flere elementer som skaper et fortellende uttrykk til seeren. Legg gjerne til stikkord som du tenker om bildet. Gleder meg til flotte bilder. Vi har nok mange forskjellige spekter av ting som gir oss et bilde som gir noe xtra. Få se ditt bilde som sier mer enn ord!!!

 

Begynner med dette fra i vår.

wpid-20150407_1706022-jpg.jpeg?w=873

Stillhet og ro, knitringa fra bålet som fyller tiden mellom de første vakene på våren. #balsamforsjelen

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne bidratt, men forstår ikke hvordan man legger til bilder her! 

Det er ikke noe problem.

Du trykker bare på "Bruk full editor" nede i høyre hjørne og så trykker du "Velg fil" nede i venstre hjørne.

Da kommer du inn i exploreren i maskinen din og så er det bare å finne frem det bildet som du vil legge ut.

Trykk på bildet / filen og på "Åpne"

Så trykker du på "Legg ved denne filen" nede i venstre hjørne.

Nå er bildet lastet inn og vil vise under den teksten du har skrevet.

 

Hvis du vil legge bildet inn et sted midt i teksten så setter du bare markøren der du vil ha bildet og så trykker du " Legg til i innlegg" i den teksten som står ved det innlastede bildet.

 

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far i Jotunheimen.

2mfb4o7.jpg

Min far tar med mig och min lillebror över Besseggen på vår första fjälltur och som också startade vårat friluftsintresse. Efter 23 år i Stockholm får han äntligen visa upp sitt eget hemland, en gnutta lättelse och stolthet finns i bilden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på med et telt-i-måneskinnbilde. Langt fra bra sett med fotoøyne, men jeg liker stemningen i det.

 

Flott stemning i bildet. Handler ikke alltid om at det skal se så bra ut med fotoøyner men at bilde skal fortelle noe. Ser på gml bilder fra Helge Ingstad sin tid. Fra en fotografs øyner sikkert elendig både kvalitet og skarphet m.m, men bilder forteller en historie eller deler en stemning du ikke trenger ord for å beskrive. Tankene vandrer avgårde inni bilde og følelsen av å være der får jeg som seer smake på. Det er det det handler om. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.