Gå til innhold
  • Bli medlem

Running Wild with Bear Grylls


Lars J

Anbefalte innlegg

Når Bear Grylls lager "survival-tv" er det bare å dra frem popcornet. Hva finner han på nå, som kan toppe hans vrengte selvdaue saue-"sheeping-bag" for å overleve en ufrivilling hustrig natt på fjellet? Selv foretrekker jeg Monsen og Ray Mears for matnyttig informasjon, men jeg har selvsagt sett min dose med Bear Grylls også. Med popcorn...

Obama ser ut til å nyte sine siste to år som president, og har nå begynt å sprenge grenser for hva en sittende president foretar seg innen popkulturelle eskapader. Nylig besøkte han Marc Maron i hans ombygde garasje hvor han tar opp sin halvukentlige podcast "WTF" og - gud forby - brukte N-ordet i en setning. Nå blir han med Bear Grylls til skogs - i Alaskas villmark: http://www.vg.no/rampelys/tv/president-barack-obama/obama-skal-vise-sin-ville-side/a/23515660/

Bra for ham! Skal passe på å få sett episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.