Gå til innhold
  • Bli medlem

Skallbukse for høg og smal kar


ibzotern

Anbefalte innlegg

Er på iherdig leit etter god skalljakke som passar ein høg og smal kar som meg sjølv. Har testa Arcteryx beta i str M med lang lengde. Denne var bra rundt livet, dog synast eg det er minus at den ikkje har noko særleg lommer. Er det andre merker som fører sånne størrelser (altså smal i midja, men lang)?

 

Kriterier for kjøp er:

-Skall i form av gore-tex/dri3 eller liknande.

-Glidelåsar for lufting

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er samme form som deg og jeg har ikke kjøpt meg noe skallbukse men i leting etter jakke fant jeg ut at Mountain Equipment hadde passelige størrelser til meg (litt smalere enn andre). Jeg mener bestemt det er Tupilak-jakken jeg har, men kan ikke si det 100% sikkert. Prøv gjerne det merket. Jeg vet at Platou Sport har det merket her i området hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv på jakt etter skallbukse sist vinter og endte opp med Beta AR i medium som jeg er svært fornøyd med, men som du sier har den bare èn lomme. Mener Mountain Equipment har kort-vanlig-lang utgave i enkelte av sine modeller om det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv på jakt etter skallbukse sist vinter og endte opp med Beta AR i medium som jeg er svært fornøyd med, men som du sier har den bare èn lomme. Mener Mountain Equipment har kort-vanlig-lang utgave i enkelte av sine modeller om det er interessant.

Jeg har prøvd noen fra M.E., og de kommer etter min mening i Ekstra kort, kort og vanlig utgave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er motsett av deg (ja altså sånn reint sett vekk frå at eg er kvinne). Eg har typisk "nordisk" bygnad. Ein del merkjer kan eg berre gløyme å prøve noko som helst frå. Det er mellom anna Tierra, Mountain Equipment, North Face, Jack Wofskin.

 

Evt kjem det vel meir og meir frå Direct Alpine (alpine direct) eller kva det no heiter. Tsjekkisk kvalitetsmerkje. Usikker på passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel at Alpha-serien er mer beregnet for klatring og alpinisme, mens Beta er mer allround. I praksis er vel forskjellen at Alpha(jakkene) har ofte bare brystlommer for balanse under klatring, mens Beta har lommer på sidene. Når det gjelder skallbukser har vel Alpha bare en (svindyr)bib og en tynn overtrekksbukse i gore-tex paclite. 

Hjemmesiden, arcteryx.no, er veldig informativ.  :phone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker om det er jakke eller bukse du spør om. Bukse løyser eg høge støvlar og bukseseler. Jakke med hensiksmessige lommer virkar det som at høyrer historia til. Det er i alle fall mange år sidan eg har sett ei jakke med ordentlege lommer i ein butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

 

Gjekk vekk ifrå skallbukse og tenker heler å satse på vanleg turbukse (og kombinere med regnsbukse, da).

 

Har prøva Fjällreven Keb buksene, og synast desse er meget bra. Som sagt er eg veldig smal og lang, slik at eg prøva Keb Long - som er 5 cm lenger - men blir framleis for kort, sjølv om resten av passforma blir perfekt (huff må legge litt på meg....)

 

Så nytt spørsmål; nokon som veit om liknande bukser (med god luftefunksjon ogrelativt slitesterk) som kan passe for høge smale folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.