Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til gåstaver?


VictorG

Anbefalte innlegg

Finns det noen bra alternativ til gåstaver?

Har sett litt på Tarptent Stratospire 1 som trenger gåstaver før at kunne slås opp. Men da jeg aldrig brukt gåstaver og aldrig følt et behov før det så letar jeg etter ett lettere alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke meningen å le av deg ViktorG, men jeg måtte humre litt når jeg så denne. I all det nymotens fancy utstyret så glemmer man kanskje det litt enkle, evt de "gamle", løsningene: Skal du sette opp telt så må du ha med teltstenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns spørsmålet fra TS er legitimt, men det kan kanskje reformuleres til:

Kjenner noen til produsenter av rette teltstenger som kan brukes istedet for staver på lettvektstelt?

Mitt svar: så og si alle de amerikanske teltprodusentene som lager slike telt har som regel opplysninger om alternativer til staver på hjemmesidene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken lengde trenger du?

Hilleberg har justerbar tarpstang, men denne er ikke noe lettvekter.

Hilleberg Rajd har to rette stenger på 115cm

Hilleberg Altai stengene er rette og 135cm lange.

Passer ikke lengden bør det være mulig å ta ut endeproppen, kutte litt av og sette den på igjen.

Fås hos fjellsport.no med FF rabatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.