Gå til innhold
  • Bli medlem

alfa aps


turthomas

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Annonse

Jeg gikk til innkjøp av Alfa Lyng A/P/S for 2 uker siden og testet de på en 2 dagers tur på Blefjell i helga som var. Av det (foreløpige) lille jeg har testet de er jeg veldig godt fornøyd! Veldig lett og fin støvel med en veldig god såle med god gripevne. Når man går i myr kan man føle at man blir våt på beina pga luftekanalene langs fotbue og ytterside (måtte ta av meg på beina for å sjekke) men var helt tørr. Lyng er noe smalere enn vanlig Alfa lest og passet mine bein bra. Kjøpte mine på Sport 1 på Kongsberg og hun som solgte meg de nevnte på at noen som hadde kjøpt de hadde syntes de var litt kalde om man går mye i partier med snø. Har ikke fått testet dette selv.

 

Jeg er ihvertfall veldig godt fornøyd!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Mine Lyng revnet i overgangen mellom tåkappe og det perforerte yttermaterialet på andre turen.. Dette var Syv Søstre, men fjellsko bør jo tåle at man går i terrenget!

Veldig gode og lette sko å gå i på dags- / toppturer med lite eller ingen oppakning og til jogging i skog og mark.. (For lengre turer og turer med tung sekk sverger jeg til høye fjellstøvler, Bever Pro Grip+ nå). Lyng A/P/S var nesten litt smal til min fot, men ikke slik at det ble ubehagelig. I butikken jeg kjøpte de er de nå borte fra hyllene og jeg fikk vel egentlig inntrykk av at de hadde fått tilbake de fleste parene de hadde solgt... Så jeg tror ikke det er neon sammenheng mellom mine bein og at skoen ikke holdt.

Så det kan stilles et stort spørsmålstegn ved holdbarhet og produkttesting på denne modellen! Men med forsterket ytterstoff kunne jeg godt tenkt meg ett par nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.