Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk til fisking og topptur.


esstrom

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er nå på jakt etter en ny sekk til fisketurer. Den jeg har fra før er en camelback på 13 liter. Ulempen med denne er et det bare er et hovedrom. Når jeg fisker har jeg med meg utstyr til fluefiske og haspel, pluss at jeg alltid har liggende lue hansker og en genser i sekken. 13 liter har forsåvidt vært tilstrekkelig. Men jeg ønsker en litt større sekk som har flere "hovedrom" til å organisere utstyret bedre.

Mulighet for å feste to fiskestenger enkelt på sekken hadde vært en stor fordel :)

Prismessig tenker jeg rundt 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med AARN sin Peak Aspiration 40L hos XXL? 

http://www.xxl.no/villmark/bare-frakte/ryggsekker/aarn-peak-aspiration-40l-ryggsekk/p/1107600_1_style

 

Har hørt at denne skal være super sammen med Balance Pockets Compact, ekstrasekker som monteres i front og skaper en form for likevekt. 

Vurderer sterkt å kjøpe en slik selv, men da kanskje i større utgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er også en som flakser opp og ned i fjellet med fluestang. Er kjempefornøyd med min Osprey Atmos 25. Veier lite,enkelt å dytte en stang ned i hver sidelomme samt spenne de fast med reimer. Egen lomme på toppen for flueboks,pluss alt annet man trenger fiskemessig. God plass i hovedrommet som kan åpnes helt opp med glidelås som går langt ned. Plass for fleecegenser,ekstra sokkeskift, kokesett, og lunsjpakke. Stretchlomme på yttersiden som er grei å stappe regntøyet og ekstra ting i.Fantastisk luftig mot ryggen med airspeed systemet. Kort sagt en sekk som veier lite,er smart på alle måter. Jeg elsker min fiskesekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.