Gå til innhold
  • Bli medlem

Optimus Nova.


REs

Anbefalte innlegg

Driver og ser etter en brukt multifuel brenner til en kamerat og ser at Optimus Nova bare har en dyse til alle typer brennstoff. Min Omnifuel har tre dyser. En for gass 4,5, Bensin 3,7 og parafin 2.8.

Er det noen som har erfaring med Nova og hvordan den fungerer med bare en dyse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt problemer med selve Novaen, men jeg har den gamle typen med made in Sweden på reguleringsrattet. Det har blitt en del trouble med nyere modeller.

 

Hurtigkoblingen til pumpa funker hvis man bare passer på å trekke ringen helt tilbake, ellers så blir det søl!

 

Det har kommet noen helt nye forbedringer, og de har jeg tro på. Optimus har skiftet eier 2 ganger etter at jeg fikk min, og jeg tror at Katadyn tar dette alvorlig.

 

Da heter den polaris: http://tinyurl.com/q4wbs48

 

Hvis jeg skulle kjøpe ny og ikke brukt hadde jeg tatt sjansen på denne.

 

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.