Gå til innhold
  • Bli medlem

Turtips igjen?


CNV

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg føler det som at jeg dykker opp her inne en gang hvert år fordi jeg ønsker ta med ungene på tur og jeg vet aldrig hvor jeg ska ta dem... For to år siden fikk vi en nydelig 3-dagers tur takk vare dere her inne med eldste gutten vår (9 år var han da). Den startet på Liomseter og gikk via Storkvelvbu og ned til Langsubua og åter til Liomseter. Forrige året tog vi med de to eldste (10 og 13 opp på Veslesmeden. Åter en fantastiskt god opplevelse :) Da er det kanskje ikke så rart om jeg prøver meg igjen? 

 

Nå er det han på 11 som ønsker å gå tre dager. På langs over tredgrensen men ikke alls nødvendigtvis opp på en topp. Ikke mer en kanskje 3/4 timers kjøring fra Lillestrøm... Gjerne en trekant... Gjerne halvbetjente hytter underveis fordi det er så spennende å gå gjennom proviantrummet og se hva man kan få til å lage til middag... Noen som har et tips til oss?  Skulle ønske det gikk an å starte på Liomseter igjen fordi de to som har stedet er så utrolig hyggelige :) Men litt kjedelig å gå samme turen som sist... Noen som veit hvis man kan gå først til Skriurusten og så ned til Haldorbu for eksempel? 

 

VH

Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.