Gå til innhold
Imp

Hva er best av spisetøy på tur?

Anbefalte innlegg

Bruker en isboks 1,5l. Veier 72gram. Er såpass dyp at du ikke trenger håndtak men likevel kan ha et godt grep. I tillegg fungerer lokket som en flat tallerken dersom du ikke har bruk for mer, og dersom du skal lage havregrynsgrøt kan du lokke igjen for å hindre varmetap. 

Dette brukar eg også om eg er åleine eller me er to. Den er også stor nok dersom ein skulle ha behov for ein oppvask eller to med varmevatn etter nokre dagar :D

Lurt. Bruker av og til aluminiumsformer av typen man finner i dagligvaren til samme formål. Kan brettes (nesten helt) flat. Slikt som det som vises her: Skjult lenke - logg inn for å se den

Sike får man jo i ulike størrelser, etter behov.

Men som regel går det i titanium, tallerken, bolle og bestikk, samt kokekar i samme. (Men slik blir nok uforholdsmessig dyrt om man skal ha til en hel familie). Bruker også lokket av et gammelt Trangia sett (i aluminium) som tallerken. Gjør nytten da det har litt høye kanter. Med det unngår jeg at mat, som ikke like villig lar seg kutte opp, havner i myra når jeg legger litt kraft i skjæringen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg foretrekker ultra lett titanbestikk fremfor plastikk bestikk! Etter som eg har tatt live av x-antall plast bestikk, kvaliteten på titan bestikk er magisk og tåler en trøkk! Plast kan knekke eller brenne opp osv alt etter som   :frantics:

Samme type sett av samme grunn, men har byttet ut den "korte" spiseskjeen i settet med ei lang ei, som denne til ca 105 + ca 35 i frakt

Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.