Gå til innhold
  • Bli medlem

Quechua Rando Sleeping Bag 0°C?


Oie

Anbefalte innlegg

Annonse

Ja, hekta på tur har denne til 1499 som veier nesten halvparten av den du linker til. Fordelen er at du kjøper fra norsk forhandler og slipper klossete returer hvis du ikke er fornøyd/skulle skje noe med posen

 

Mener den ble testet av Bjarne(han med turbloggen :)) og godkjent. Hvis ikke har du jo cumulus som flere(inkl meg selv) er meget fornøyd med. Merket du linka til har jeg ikke til nå hørt om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et fransk merke tror jeg. Er i hvertfall i Frankrike nå, og der er det flust av utstyr av det merket.

Den posen du linker til så veldig fin ut, men ser de bare har igjen kort og regular. Regular går opp til 182, mens jeg er 183. Blir den da for liten, eller går det fint? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.