Gå til innhold
  • Bli medlem

Ykk glidelåser.


Roddyblom

Anbefalte innlegg

Ykk har vel tidligere vært kjent for å være noe av det beste på markedet m.h.t. glidelåser.

Er dette i ferd med å endre seg?

Har i det siste hatt følgende dårlige erfaringer med glidelåsene deres:

Kjøpte en Helly Hansen dunjakke i desember 2005. I går røk Ykk glidelåsen på denne.

For en uke siden røk en Ykk glidelås på en av mine fleece jakker.

I desember røk en Ykk glidelås på en annen tilsvarende fleecejakke.

I oktober kjøpte jeg en Fjellraven vidda bukse. Tror det var en Ykk glidelås på denne. Den røk første uken i januar.

Den ble erstattet med en ny Ykk glidelås.

For to år siden røk "glideren" på en av mine Ajungilak soveposer. det var også en Ykk. Fikk ny glidelås gratis av produsenten.

Er det jeg som er maks uheldig , eller hvilke erfaringer har dere andre med disse glidelåsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg trudde fyrst dette handla om selektiv hukommelse, men etter det eg forstår gjer det ikkje det..? YKK er nærast einerådande på marknaden og vil soleis få skulda for samtlege glidelåsfeil. Personleg har eg berre gode erfaringar med glidelåsar, noko seier meg difor at du er hardhendt generelt og med glidelåsar spesielt. Til sist kan eg legge til at eg har to av produkta du syner til, og har enno ikkje opplevd slike scenario som du skisserar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.