Gå til innhold
  • Bli medlem

lett sekk, ca 50liter med full frontåpning?


ViktorS

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei

Er på utkikk etter en grei, lett sekk på ca 50liter, med frontåpning, og mulighet for å legge fiskestanga i sidelomma. Skal brukes til dags-fisketurer :)

Det må vel være Bergans Helium du mener. Riktignok 55 liter, men eller....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har brukt den i øsregn, og om det er kritisk at innholdet ikke blir vått (f.eks. ved flerdagersturer) bruker jeg pakksekker. Jeg har uansett den gamle modellen, og tror ytterstoffet skiller seg noe fra den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en knall sekk :) stemmer det at denne tar inn mye vann ved regn? Og følger ikke med regntrekk?

At den tar inn myr regn stemmer i hvertfall ikke for min sekk. Nå har jeg likevel alltid en bossekk inne i sekken, så.... Jeg har også gammel model.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.