Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Megamat 10 LXW på lager?


Anbefalte innlegg

Annonse

Søk og du finner. Første jeg så som hadde på lager (statusen i nettbutikken), så vet ikke om billigst og har ikke erfaringer med nettbutikken.

http://www.chillout.no/index.php?menu=store&Yumenu=98&Yprodukt=3493

Har søkt i over en time min venn ;)

Og så den, men bremsa litt da jeg aldri har hørt eller vært borti dem..

 

Prisen er helt grei, ligger ca på det, unntatt på fjellsport med 20% rabatt.

 

 

Men takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 1 minutt :). Prisjakt.no

Gratulerer, hehe :) men chillout tok meg noen sec, googla det og var første treff.

synes det er greit og handle fra noen du vet at ting ordner seg om det skulle være noen feil med kjøpet.

 

derfor jeg bare spør her ;)

 

Noen som har erfaringer med Chillout, som ikke jobber for dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, hehe :) men chillout tok meg noen sec, googla det og var første treff.

synes det er greit og handle fra noen du vet at ting ordner seg om det skulle være noen feil med kjøpet.

 

derfor jeg bare spør her ;)

 

Noen som har erfaringer med Chillout, som ikke jobber for dem?

Ikke misforstå som at jeg prøvde et "dette har vært diskutert her før, gjør et søk" svar uten å gidde å svare. Skjønner om det kunne misforstås. Var bare nysgjerrig på hva en megamat var for noe, og brukte søk der lagerstatus skal være oppgitt. Håper du får en myk og fin natt med magen full av stor ørret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå som at jeg prøvde et "dette har vært diskutert her før, gjør et søk" svar uten å gidde å svare. Skjønner om det kunne misforstås. Var bare nysgjerrig på hva en megamat var for noe, og brukte søk der lagerstatus skal være oppgitt. Håper du får en myk og fin natt med magen full av stor ørret :)

Nei nei! setter bare pris på hjelpen jeg får jeg :)

Det blir nok noe annet enn dette på hardt underlag ja.. https://www.gsport.no/produkt/704736/ajungilak-mammut-bamse-liggeunderlag?cid=_adwordspla_cpc&gclid=CIbjzKz03cYCFQsMcwodmsEOEQ lå ikke mye godt siste turen jeg var på.

så nå var det nok, hehe..

 

Stekt ørret er alltid godt, så satser på noen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri handlet på Chillout, men har gått forbi butikken deres på Grünerløkka mange ganger. Vil tro en slik butikk er avhengig av å yte høvelig bra service for å overleve i et forholdsvis kompetitivt marked.

Det ville jeg også tru.. om jeg ikke finner en annen butikk, er det ikke umulig det blir et derfra.

SKAL ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.