Gå til innhold
  • Bli medlem

Reimene Haglöfs ryggsekk sliter på Norrøna jakken


Anbefalte innlegg

Har hatt en haglöfs 30 liters sekk i mange år uten problemer. Kjøpte meg nylig en Norrøna jakke og etter første tur fikk jeg merker på jakken av reimene på ryggsekken...

Det ble sorte flekker hvor reimene var, så virket ut som om det har svertet/farget av. I tillegg fikk jakken slitasje, mest sannsynelig av festepunktene på reimene. Fikk først svar fra Norrøna om at dette ikke var deres feil men så plutselig snudde de og gav meg ny jakke.

Nå er jeg usikker på om jeg kan fortsette å bruke sekken, vil ikke ødelegge en jakke til 6000. Er det noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har erfaring med recon dressen til Norrøna. Jeg må si jeg er godt fornøyd med jakka sånn ellers, foruten at Norrøna har gått ned på kvaliteten av produktene de har. Det oppstår fort slitasje, og jeg er sikker i min sak. Jeg kommer ikke til å kjøpe Norrøna neste gang, dersom de virkelig ikke gjør noe med kvaliteten på produktene sine.

 

Hva du gjør med sekken din og jakka di, må bli opp til deg for hva du skal satse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.