Gå til innhold
  • Bli medlem

arcteryx bora2 - noen som har et par?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har sett litt på disse støvlene, ingen sømmer og innersko. Er skeptisk til innerskoen, ser for meg at den etterhvert kan bli løs og bevege seg inni skoen når man går. Er det noen som har disse skoene og kan dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine kom i posten i dag og har hatt de på beina i noen timer allerede. Sitter veldig godt på min fot men blir kanskje tette og varme midtsommers. Håper de kommer med en "sommersokk" i mesh:) Nekter å tru at det er mulig å pådra seg gnagsår i de her! Overraskende god ankelstøtte var det også. 

 

Sokken er jo en såpass tight fit at det ikke burde være et problem om skoen er snøret godt over rista. Nå fyller foten min den helt ut i breidda så det kan jo være at det hjelper.. Før jeg bestilte den så leste ej alt som fantes på nettet om de og fant bare en på nettet som følte at sokken oppførte seg slik du frykter. Husker ikke om det var med en gang eller over tid men siden den også er relativt ny i Nord-Amerika så velge ej å tru at det måtte ha kommet raskt. De fleste andre virket fornøyd så valgte ej å ta akkurat denne amerikaneren sin review med en klype salt da dette kan være et folkeslag som er vanskelig å tilfredsstille ;) 

Å kjøpe vanlig Bora med fast sokk var ikke noe alternativ for min del da løs innersokk gir meg så mange muligheter og jeg har rikelig med alternativer når det kommer til standardsko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hatt mine i et par mnd nå, og min erfaring er som følger: Skoene er 100℅ vanntett. (Har gått langt i myr) Er en super høstsko. Innerskoen ligger stødig - glir ikke inni skoen. Skoen har lav vekt, og det er jo bra. Ellers så syns jeg at skoen er litt glatt på berg - litt store flater på mønsteret på sålen kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.