Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Mammut kompakt pump mat plus?


Tudi

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er mange innlegg om liggeunderlag her, og Expeed og Thermarest er de to merkene som går igjen.

Jeg dro til butikken i dag for å se på disse, og kom da over liggeunderlaget nevnt i overskriften. Det var på tilbud til 879,-( de hadde hatt samme tilbud på friluftsmessen og ikke priset de opp igjen).

Det var foret med dun, oppblåsbar pute, samt at det veier 900 gr, R-verdi på 3,1

Jeg vil gjerne kjøpe noe som er bra da både jeg og min mann sliter litt med vonde skuldre, og sliter med å sove på harde underlag. Samtidig har vi 3 barn så det begrenser seg hvor ofte vi får tid til å dra på tur, og det sitter derfor litt langt inne å bruke til sammen 4000 på 2 liggeunderlag:-)

Prøver å finne litt om dettenunderlaget på nett, men har ikke funnet noe om allurat denne modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et Mammut underlag, men ikke akkurat det du nevner. Mitt heter Comfort Pump Mat 7,5 cm, det har en R-verdi på 4,1 og veier ca 800 g. Det har også pute - veldig praktisk. Men det er ikke foret med dun, og det er så vidt jeg kan finne ut heller ikke det du omtaler. De er fylt med PU-skum.

Jeg er kanonfornøyd med mitt, det virker robust, og er behagelig å ligge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.