Gå til innhold
  • Bli medlem

DD Hammock quilt (første inntrykk)


Anbefalte innlegg

 
 

Snøringen i snøringskanalen er sydd fast i foret, sånn at du ikke får snørt fotboksen skikkelig igjen.

Knappene virker løse, sånn at de lett går opp ved bevegelse ved gjøremål sånn som koking, lesing osv.

Tynt for av ukjent fabrikant(syntetisk silke?!?)

Min sovepose er en ultralamina som er limt sammen, og denne som er sydd med tykk nål virker vel godt ventilert.

Fant hull i innerstoffet etter muligens en knapp har gnaget mot stoffet under transport....

Kanskje en ok sommer quilt for sørligere strøk enn Troms?

 

http://www.fjellforum.no/gallery/image/3575-/

Endret av steino2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

synd det syntetiske quilt markedet er så smått  :(

 

Har en syntetisk quilt av denne typen: http://www.enlightenedequipment.com/prodigy/

Dette er en knallbra quilt til en rimelig penge og en helt ok vekt. Min er ratet til -1c og jeg har vært nede i +2 og var da god og varm så den holder nok det den lover

 

Mountainlaurel design lager også syntetiske quilter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffar: Var litt kjapp i svingen, mente å skrive at det Europeiske synt quilt markedet var så smått. EE quilts er sjef, men 2-2500,- for et teppe er litt too much.

Draut.no var kule og ga meg 50% avslag så jeg tror jeg beholder det, inntil kulden lærer meg å sy eget  :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.