Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med mammut/angungilak sphere UL winter?


Anbefalte innlegg

Den er på salg, og mine poser (hele hva 5 stykker billig greier) duger ikke lenger. Har slekt på besøk, som tar med poser som duger til kanskje +3, men uventet vinter gjør at jeg/vi må gå til innkjøp av nye.  Lenke her da: http://www.oslosportslager.no/produkt/mammut-sphere-ul-winter-dunsovepose-33500.aspx

 

Too good to be true? Har lest at den er veldig trang, og har i det hele tatt dårlig erfaringer med angungilak (dårlig kvlalitet osv!)...var vi ikke under tidspress ville nok kjøpt skikkelig WM Roberts osv fra utlandet. 3000 nok er faktiskt under fullpris i det store utlandet (580 usd vanligvis?) mao ganske bra deal...så lenge posen holder mål (holder den virkelig -5 comfort til damer? jeg pleier plusse på sånn 10 grader på de der EN tall da)...

 

3000 spenn er uansett noe gryn, og etter dårlige erfaringer med subpar angungilak fra før, er veldig var...men kanksje de duger? Noen som kan komme med erfaringer? 

 

takker cookie.. :D (ja venter fortsatt på ultimate deal på WM Bison eller CWM Marmot osv eller feathered friends...men har klart meg til nå ved å kjøpe dun-puter og stappe dun inni gammel pose og sy igjen, tro det eller ei! Kan ikke f!!!! forsvare 14000 nok på skikkelig vinter-dun pose...j!!! highway robbery....)...

 

Ajungilak..whatever...makers of poser that suck....! (usually!)..Mammut on the other had is very good...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.