Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp, hjelp, hva gjør vi med snøen?


Chassi

Anbefalte innlegg

Jeg er på vei til Finse neste helg, og der er det jo skiføre. (!) Og så har jeg togbilletter fra Flåm (så jeg må komme meg dit helst) og til Voss, for derfra ville jeg gå Vossefjellene og stølsheimen. Men hva nå? Går det an å gå noe sted der i det hele tatt, eller kan jeg like godt kaste Togbilletten og dra et annet sted?

Takk for svar, erfarne fjellfolk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt uavhengig av årets forhold, er det alt for tidleg å planlegge fottur frå Finse så tidleg på året. Dette er ein klassisk nybyrjarfeil som kjem fram i utallige trådar her på forumet kvart einaste år. Skal ein gå fottur så tidleg, må ein vente til ein ser ann forholda. Med årets forhold, er ski svaret, men vær forsikitg over vatn og vassdrag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.