Gå til innhold
  • Bli medlem

området rundt Gaustadtoppen, snø?


Krikrio

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...

Vi tok sjangsen, det var en del snø, men fant et fint område uten snø å sette opp teltet :) Vi gikk oppover mot Gaustadtoppen dagen etter, men ikke helt opp. Veldig mye folk og med en hund som ikke liker fremmede folk var det litt slitsomt på de trange passagene. Men kjekt å ha vært der og sett. Neste tur blir nok en annen plass hvor man kan gå litt i fred og nyte naturen. 

 

Min datter på 10 år syns det kjekkeste var å sove i telt og lage mat på primusen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Gaustatoppen om sommeren er som regel stappfull av turfolk.

Jeg syklet opp fra Rjukan til Flisetjønn på tirsdag (veiens høyeste punkt). Det var veldig mange biler, selv om jeg syklet tidlig på dagen. Snøforholdene er bra. Ved Heddersvatn har man litt fred og ro, men dekkstøyen og motorstøyen er ikke borte før meget seint på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.