Gå til innhold
  • Bli medlem

kano / kayaktralle


Anbefalte innlegg

http://tequila.no/Padleutstyr-Kajakkutstyr-tequila-no/Transport/Lagring/Kajakk-og-kano-tralle/Railblaza/RAILBLAZA-C-Tug-Kayak-and-Canoe-Trolley-Kajakk-og-kano-tralle15931-p0000001908

 

Jeg har lenge forsøkt å få tak i ei Bever kanotralle, for jeg har fått med meg at mange skryter av den. Men det er jo umulig å finne noen som kan levere den. Så fikk jeg ett tips om denne. Er det noen som har den , eventuelt prøvd den? Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Jeg har også vært på utkikk etter Beavertralle. Selgeren på Aktiv Fritid mente Beaver hadde fått en container med traller der fabrikken hadde byttet ut noen av delene, slik at de ikke følte kvaliteten var holdbar. All honør til Beaver for ikke å selge "b-vare" dersom dette stemmer. Det er vel snart et år siden jeg hørte det, så de burde jo være i gang igjen snart.

 

Nordmarka-trallen er jo et solid alternativ, men den er jo ikke akkurat lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg endte opp med å kjøpe tralla jeg linket til i starten. Jeg har brukt den en gang allerede  og den fungerte greit. Den er jo ett halvkilo tyngre enn Bevertralla oppgir å være, men jeg synes ikke det er allverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.