Jump to content
IGNORED

Reklamasjon glidelås


trygvecowboy
 Share

Recommended Posts

Norrøna har 5 års garanti på alle produkter. En glidelås bør derfor gå under dette. Har selv ukjent antall bevis på at de har brukt denne garantien til forbrukers beste. Riktignok tatt direkte kontakt med Norrøna, de leverer nok bedre service enn forhandler. 

Hidden Content

Min erfaring med Norrøna er den samme. Det har aldri vært spørsmål om feil skal dekkes av garanti eller ikke, og aldri snakk om at kvittering må fremvises.

Et eksempel på serviceinnstillingen gjelder mitt Ravneskar telt, kjøp på slutten av 70-tallet eller begynnelsen av 80-tallet. Det ble opprinnelig levert med tunge glassfiberstenger, men rundt år 2000 var aluminiumsstenger blitt vanlig, så jeg ringte Norrøna for å høre om det var mulig å få tak i slike til teltet. Javisst, sa de, vi sender opp et sett! Og etter noen dager kom pakken, gratis og fritt levert. Og da var teltet allerede 20 år gammelt (det fungerer forresten like fint den dag i dag).

 

De garantivilkårene du linker til er ganske klare, og jeg kan ikke forstå at Norrøna ikke vil godta defekt glidelås som garantisak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy