Jump to content
IGNORED

Reklamasjon glidelås


trygvecowboy
 Share

Recommended Posts

Jeg vil tro som de fleste andre her, at du ikke ikke vil komme noen vei med kjøpslov eller skjønn.

 

Hvis jakken er sendt inn i den tro at dette var en reklamasjon, så har du likevel en god sak. De kan ikke utføre en reparasjon dyrere enn det du har blitt forespeilet, uten at du får beskjed. (Det er derfor blitt vanlig med skjemaer i enkelte bransjer der du signerer på at de kan fakturere f.eks 250 kroner for å sjekke produktet dersom det viser seg at skaden ikke er en garanti- eller reklamasjonssak.

 

Be om å få jakken i retur i den stand den var. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy