Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlig kundeservice hos Wenaas Nordic (Crispi).


Hummern

Anbefalte innlegg

For tre år siden kjøpte jeg et par Crispi jaktstøvler som ble liggende i kottet (mens jeg slet ut et par andre støvler) frem til i våres da jeg tok de frem for en helg med beverjakt. Begge støvlene løsnet i gummien over sålen rundt stortåen etter en dags bruk. Siden det var mer enn to år siden jeg kjøpte de, og jeg ikke hadde kvittering, valgte jeg å henvende meg til importøren Wenaas Nordic for reklamasjon. Svaret jeg fikk der var at de var for gamle, uten at de en gang vurderte støvlene. Dette syntes jeg var for dårlig, så jeg henvendte meg til selger (Oslo Sportslager). Der fant de kvitteringen min digitalt og ba meg sende inn støvlene. De sendte meg til og med returlapp, så jeg slapp å legge ut porto. Fikk svar nå at reklamasjon var ok. Så skryt til Oslo Sportslager for super kundebehandling, og stryk til Wenaas Nordic for kategorisk ansvarsfraskrivelse, og ingen informasjon om at jeg burde henvende meg til selger eller andre rettigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.