Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med årets modell alfa walk king?


Jörgen Stensløkken

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har brukt Walk King i mange år - 15-20 antakelig.

 

sist kjøpte jeg Crispi Besseggen, og fikk problemer med achillesen...

 

Men selv om jeg ar brukt Alfa sko i alle år, og fikk problemer med andre, så er min anbefaling å finne et skopar som passer. Bruk tid, og så eventuelt penger.

Det er lite vits i å kjøpe et billig par sko som ikke passer. Det blir hevet - langt - etter få gangers bruk.

 

Når det gjelder "valuta for pengene" så vil du antakelig få noen tilbakemeldinger som f. eks at gore-tex'en vil lekke og muligens at sålen er glatt på våt stein.

Begge deler kan være riktig. (Gore-Tex'en ble lekk forholdsvis fort på de første parene jeg kjøpte. De siste har holdt vesentlig lengre.

Når det gjelder såle, så er min erfaring at alle er glatte i begynnelsen, men blir bedre. Finner du en såle så virkelig holder på glatt stein, så gi en tilbakemelding...

 

Når det gjelder hvor lenge du kan forvente at skoene er brukbare, så kommer det ann på hvor mye du bruker de. Mine holder 1 -2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.