Gå til innhold
  • Bli medlem

passform skallbukser


Robin Rambo

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Var innom norrøna shop her istad for å prøve å finne en ny skallbukse.

Problemet jeg møter på er at de fleste XL størrelser passer i livet, men altfor lang i lengden.

Hvis jeg prøver L størrelser, så passer lengden men ikke livet.

Fant derfor ingen bukser som passet i butikken.

Og istedenfor å prøve alt mulig rart så håper jeg på at noen vet om gode produsenter (bergans,arcteryx,fjellreven ect.) som har litt breie skallbukser, men ikke for lange.

Kan strekke meg langt i pris, men passform må passe.

Og ikke noe ekstremt lettvekt produkter, da jeg vil ha noe som varer et par år og tåler litt.

Ja jeg vet at det er mange skallbukse tråder. Men finner ingen med min problemstilling.

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gamle Trollveggen fra 97 i XL passer, siden har ikke Norrøna laget bukser som passer meg.

The North Face i L, Bergans i L og Arcteryx i XL har jeg fått til å passe, de har samme lengde som den gamle Trollveggen, men det kan være litt modellavhengig.

De som alltid passer er TNF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HaR prøvd breheimen. Og virker som en god bukse, men tror det blir litt for varm ettersom den kun har lufting på innsiden av lårene.

Arcteryx har jeg tittet litt på. Men vet du om et sted man kan få testet disse i Akershus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Outlet i Vestby istad.
Og der hadde de Norrøna Recon Goretex pro buksa til 1600,- nok.
Den passet meg ganske bra, så slo da til da jeg følte at dette var et tilbud som var relativt bra.

Trenger derfor ikke mer hjelp angående dette, men takker for de svarene jeg fikk.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.