Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket telt er det på bildet?


Walle

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 år senere...
På 27.4.2015 den 22.42, Bamsemums skrev:

Jeg har Alpa Mayo Camp 3.

Og ja, det kan se ut som det er Alpa Mayo Camp 3 som er avbildet.

Solid og romslig telt.
Både kuppel og tunneltelt på en gang. Kuppel over "bodelen", tunnel over forteltet/hovedinngangen.

Har akkurat skaffa dette teltet. Kjenner du til svakheter med det? Tålar det i utgangspunktet skikkelig dårlig vær, eller er nyare modellar fra Helsport langt bedre? Er siste modell produsert i Norge eg har fått meg (96-97 modell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Kjenner du til svakheter med det?
Har ikke opplevd noen svakheter.
Enste ulempe jeg har funnet , hvis en ser bort fra vekten, er at jeg av og til kan slite litt med å få inn siste cm av stengene. Mulig jeg burde sage av en cm eller to.

>>Tålar det i utgangspunktet skikkelig dårlig vær, eller er nyare modellar fra Helsport langt bedre?
Jeg har bl.a. brukt mitt 3 uker i strekk på Island, og har dermed opplevd en smule vind, uten spesielle problemer.
Kjenner ikke tilsvarende ny modell.

 

Endret av Bamsemums
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.