Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe Sene


leifen009

Anbefalte innlegg

Hei

Så er det tid for å sjekke fiskeutsyre.Blir noen turer til Hardangervidda for å fiske og noen turer til Hemsedal i år.

Skal skifte sene og har noen spørsmål om det: Jeg har sett litt på nette og lure på enten NanoFil 0.11 eller Whiplash Crystal 0.10

noe som har noe erfaring med de eller er det noe andre som dere anbefaler?

Takker for all hjelpen jeg får.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nanofil er et virkelig bra snøre, men jeg kan gjerne anbefale deg et annet merke som jeg har brukt i halvannet år nå, nemlig FINS Windtamer. Det er like bra synes jeg og er fremdeles hovedsnøret mitt denne sesongen både til sjøørretfiske og fjellfisket.

 

PS. Jeg er sponset med dette snøret, så det er sagt. Dog uten tvang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NanoFil 0.11 eller Whiplash Crystal 0.10 er sikkert bra begge to. 

Lokkemiddelet en uerfaren fisker møter i butikk er lengre kast med mulitisnører. Dette stemmer, men forutsetter riktig bruk og påspoling. 

 

Det finnes ikke noe mer irriterende enn snørekluss når du absolutt bør ha redskapen i vannet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.