Gå til innhold
  • Bli medlem

Parkering Rv 7 Hardangervidda


Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt tips vedrørende parkering av bil og henger langs Rv 7 over Hardangervidda i uke 18.

Ideelt sett er Dyranut Fjellstove et glimrende utgangspunkt. De er ikke åpne for tiden, er det noen som kjenner til om det likevel holdes åpen noen parkeringsplass?

Kjenner noen til andre muligheter i nærområdet? Gjerne på sørsiden av veien da jeg starter med hunder og slede og det hadde lettet starten en del å slippe å frakte alt av hunder og utstyr frem og tilbake over trafikkert vei.

Halne og Fagerheim er selvfølgelig mulige alternativ begge to.

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bør være mulig å parkere på dyranut, er ganske mye plass der. Jeg vet ikke helt hvordan reglene for parkering er, men når jeg var der kom og dro biler hele tiden og det var nok av plass. så heller ikke ut som det var no system for betaling el.l. da var også hytta stengt, men man kan bare kjøre inn på plassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har stor lyst til å satse på Dyranut. Sendte mail til dem i går, men har ikke fått svar enda. De sjekker kanskje ikke daglig når det ikke er åpent.

Jeg er mest bekymrete for om plassen jeg velger brøytes regelmessig eller ikke. Det er ikke så fristende å måtte spa seg ut gjennom en flere meter høy fonn om være blir friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.