Gå til innhold
  • Bli medlem

telttur rundt Oslo


Sovjetunionen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde håpet på å ta meg en fottur med teltovernatting i helga. Er det noen som vet hvor det er sånn nogen lunde snøfritt og eventuelt har tips til fine turer? Vil bare komme meg ut av byen og vekk fra folk, men er lite kjent i området rundt Oslo. Alle tips mottas med takk! Må helst kunne komme seg dit med offentlig transport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg gikk fra Skotsbu til Losby gjennom Sørmarka/Østmarka sist helg. Litt snø, men ikke noe problem. Ikke folk i det hele tatt. En drøy halvtime med tog fra Oslo S. Det går ikke offkomm fra Losby, så man må evt ta en annen vei ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg gikk fra Skotsbu til Losby gjennom Sørmarka/Østmarka sist helg. Litt snø, men ikke noe problem. Ikke folk i det hele tatt. En drøy halvtime med tog fra Oslo S. Det går ikke offkomm fra Losby, så man må evt ta en annen vei ut.

Herlig! Takk for tipset:):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig bra tips!

 

Mulig jeg må ta med fiskestanga og se om de små sleipe har lyst på litt markrullade med metallfyll, de burde jo være sultne etter vinteren og XXL marken er veldig god har jeg hørt.

 

Er det noen som vet om gode teltplasser i disse områdene? Er så lite kjent/ikke kjent i det hele tatt, at jeg regner med det blir mye tråkking og leting etter plass de første turene, supert om noen har lyst til å dele tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.