Gå til innhold
  • Bli medlem

Kajakk til gutt 15 år


Webguri

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe kajakk til 15-åringen, men syns det er utrolig vanskelig å orientere seg når jeg ikke har peiling selv. Han er ca 180 høy og såvidt over 50 kg, ganske sterk, men uerfaren. Skal brukes på innsjøer (i alle fall primært).

Tips og råd tas i mot med stor takknemlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) 

 

Å kjøpe kajakk ut av "det blå" er vanskeleg, så eg forstår godt at du spør. 

 

Som nybyrjar har ein få referansar og det vert vanskeleg å gjere val. 

Greia med kajakk er at der finnast så utruleg mange ulike typar, både med tanke på bruksområde, størrelsar, tekniske dugleikar til padlaren, personlege preferansar osv.

Det eg ser, både for meg og andre, er at det å faktisk padle mange ulike typar (om de bur i nærleiken av ein klubb) eller å ta eit kurs gjennom til dømes padleforbundet, gjer at du får eit betre grunnlag for sjølv å vete kva du skal sjå etter/kva du vil ha. Spesifikasjonar og tekniske greier er vel opg bra, men til sjuande og sist er det den som sit i båten som kjenner kva som funkar for seg.

Ein skal sitte godt, ha ein kjensle av kontroll, båten skal ikkje vere hverken for stor eller liten.

 

Eg plar samanlikne det med kjøp av fjellsko: Dersom du er i tvil om det er rette støvlane, er dei ikkje rette. Når du stig ned i dei rette støvlane veit du det med ein gong.

 

Kurs og klubbar i dykkar område finn de på Norges Padleforund sin nettstad, Padling.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.