Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket liggeunderlag til meg/barn?


Anbefalte innlegg

Liggunderlagene jeg kjøpte for lenge siden til ekstremt lav pris er overraskende nok ikke særlig komfortable. :no: De er tynne men tunge - ikke så selvoppblåsende som de burde være, og de er enormt glatte. Vekt er ca 1 kg pr stk, så jeg tenker jeg går for å bytte ut disse for å få spart litt vekt og i tillegg økt komfort. Spørsmålet da er hva jeg skal velge?

 

Ungene er ikke veldig høye (rundt 120 cm) og fjærlette. Med andre ord trenger de ikke de største madrassene. Finner ingen egne barnemadrasser, men vil det være likegreit for de å bruke noen rimelige skummadrasser som kan kuttes ned i ønsket lengde?

 

Jeg er sånn passe standard størrelse - litt for bred og litt for kort. Vil ha en som er tykkere enn den jeg har, praktisk å pakke med seg og som ikke koster skjorta. Søkt meg gjennom noen tester og der har Mammut Light Pump mat kommet godt ut. Den ser tykk og god ut og veier bare rundt 500 g. På XXL koster den ca 950,- - litt mer enn hva jeg kanskje så for meg å bruke, men en del rimeligere enn jeg ser den er andre steder. Men er det andre alternativer som jeg bør vurdere som koster det samme eller lavere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.