Gå til innhold
  • Bli medlem

Tarpent Scarp v.s Tarpent Moment DW


opas

Anbefalte innlegg

Maser fælt fortiden jeg  :hyper:

 

Jeg kikker på Tarpent Scarp 1 eller Tarpent Moment DW.

 

Har forstått det slik at disse har større plass til hodet og beina enn for eksempel Helsport Ringstind 1-2 og Hilleberg Akto. 

 

Men er det noen av dere som vet hvilken av Tarpent teltene som har best plass til hode og beina?

 

Jeg er 180 cm lang og har tenkt å kjøpe dunpose også, vil helst ikke ligge med posen klin oppe i teltduken med hensyn til kondens.

 

Jeg spør gjerne vanskelig, men jeg håper noen har meninger om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I scarp 1 vil du ha god plass i høyden på grunn av endevegger på ca 30cm. I moment DW er i prinsippet endeveggene like høye, men siden teltet skråner ganske mye mot endene, vil det være større mulighet for å presse innerteltet ut mot sidene. Jeg har ikke selv erfaring med moment DW, men med Notch, som har et lignende design i endene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.