Gå til innhold
  • Bli medlem

Fra Grønningen til Grønningen (inkl 2 topper)


Tovekrøll

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å gå en tur som begynner ved Grønningen i Skogn(levanger), tar med seg hårskallen, går til Grønningen i Verdal og opp mot Hermanssnasa. Er klar over at dette er en ganske lang tur, men får ikke til å legge inn rute på kart på nettet slik at jeg får beregnet lengde og tid på en sånn tur.

Har gått til Grønningen i Verdal fra Verdalssia, og vet ca hvor lang tid jeg trenger der.

Noen som har gått turen, eller kan gi meg tips om hvor jeg evt kan legge inn løype på kart?

Blir kjempeglad for tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke gått turen - med Grønningen har jeg strudert tidligere i forbindelse med en planlagt padletur over til svenskene. Jeg vil anbefale deg å legge turen inn hos lommekjent. Der blir turen etterpå presentert i et OK design - og du kan enkelt laste ruten over til GPS osv.

Eksempel på rute http://www.lommekjent.no/ruter/887685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh..minner . Fattern og jeg padlet fra Grønningen ,ned til Sverige der det var en diger innsjø. Husker ikke hva den het lenger , men vi padlet tilbake via Jevsjøen og bar over fjellet ,bortsett fra noen småvann som kunne padles, tilbake til Grønningen. Husker en Jevsjøgubbe som var helst uvennlig og noen oppsittere mellom Grønningen og svenskegrensen som også viste alle tegn på at de ikke likte folk . Dette var i 1976. Altså en stund siden. Men vannene, elvene og skogene har nok ikke endret seg stort. Får håpe at folk har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.