Gå til innhold
  • Bli medlem

Kort sovepose


virrma

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe ny vinterpose. Det er jo en del salg om dagen, og jeg kikker på Mountain Equipment Glacier 1250. Denne kommer i tre varianter, personlengdt 175, 185 og 200. Jeg er 173cm. Hva tror dere, er det den til 175 cm stor nok? Den burde jo være det, men siden jeg ikke får prøvd er jeg litt usikker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Turlyst

Jeg har Mountain Equipment Xero 550 i 185cm. Denne passer bra til mine 181cm (har litt å gå på). Innehaveren av butikken var større enn meg, og han bruker også 185cm versjonen. Glacier 175cm er 74 bred, mens 185cm er 76cm.

Short versjonen gjør at det er mindre rom å varme opp. På en annen side er det kanskje ikke plass til klær i den, dersom du trenger det. Jeg har stort sett brukt vinterpose med personlengde på 195. Ville helst hatt 190cm, men det finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk plutselig litt dårligere tid til påsketoget enn jeg hadde trodd, så jeg rakk ikke å utnytte tilbudet. Litt synd og kanskje like greit, siden jeg plutselig må kjøpe nytt telt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.