Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer: Houdini Surpass Shell Pants


blomenlauf

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjøpte den for litt siden, ikke fått prøvd ut så mye. Men kjøpte etterpå jakken fordi jeg likte buksa.

 

+

Lett fint stoff

Snøring nede+ krok til lisser

Lavt pakkevolum

 

-

Litt baggy i xl ( kunne sikkert brukt L, bruker 34 i jeans, men kjøpte uprøvd på nett og så ut som jeg lå mellom størrelsen og gikk opp)

Mangler beltehempe foran

Mangler skikkelige lommer. kun en liten på låret.

 

Hadde kjøpt den igjen. Jeg kjøpte både jakke og bukse på tilbud, betalte 1300 for bukse og 1800 for jakke. Tror den er på tibud på fjellsport enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig en skallbukse, og hadde i utgangspuktet sett for meg Falketind GTX. Men jeg likte den ikke helt, passformen passet ikke til turbruk (men sikkert fin til f.eks. skikjøring). De lange glidelåsene på lårene gjorde buksa litt for stiv.

Så jeg kjøpte heller Norrøna Svalbard GoreTex. Ypperlig turbukse, og den har mesh-for (netting), det gjør den både litt lunere og luftigere. Kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger. Jeg for ta en liten runde å prøve litt. Ikke sikkert Svalbardmodellen er så dum heller :)

 

Jeg liker den i hvert fall, men jeg har ikke fått brukt den på krevende turer ennå. Prisen var ikke så gærn heller for ei GTX-bukse (2500.-). Den har to stikklommer, to lårlommer og en baklomme, beltehemper, og som sagt mesh innvendig. Mulig jeg kommer til å savne luftemuligheter i varmt vær, men nettingforet hjelper en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.