Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste drivstoff til SVEA 123?


Omnilite

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg en Svea 123, som drivstoff ser jeg det anbefales "Coleman Fuel" (white gas).

(Coleman Fuel er vel et like innarbeidet begrep som "Hoovering" er for støvsugere)

Har noen flasker Primus Powerfuel som jeg bruker på Omnifuel/Omnilte, regner med disse går greit.

Men hvilket drivstoff kan anbefales som det beste til Svea 123 og er det som soter minst/tetter den minst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biltema har renset 4-takts bensin til 34,90,- pr liter og 159,- hvis du kjøper 5 liter. "31,80,- pr liter". 

 

Har brukt denne en god del og fungerer bra, tror verken denne eller Statoil sin soter noe særlig. Har ihvertfall ikke hatt noe problem med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.