Gå til innhold
  • Bli medlem

Bobba

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg og søskenbarnet planlegger en tur i Pilt Olas fotspor. Vi ser for oss en dagstur inn til Lysebotn fra Oanes, med en overnatting der og retur via Kjerag siden tilbake til Forsand.

Søker info om løypen han gikk fra Oanes til Forsand.

 

Jeg har funnet Lysefjorden inn løpet, 62km, 2500 høydemeter fra Oanes til Lysebotn, men er usikker om Pilt-Ola tok den ruten.

 

Jeg søker også gode tur kart. Har funnet 1:50000 Lysebotn, kart 100009. Men dette er kanskje ikke det beste på markedet?

 

Er det noen som har noen gode anbefalinger?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et ultraløp som heter Lysefjorden inn, som nok har noen opplysninger om ruta på sørsiden.

http://www.lysefjordeninn.com/information.html

 

Når det gjelder nordsiden, så er det merket rute omtrent fra Oanes.

Her finnes opplysningen på UT.no og på STF's sider.

 

Jeg har aldri sett noen omtale av selve ruten til Pilt Ola.

 

Når det gjelder papirkart, er det 1:50.000 som gjelder, selv om det er mulig å ta ut kart fra nettet på mindre enn 1:50.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.