Gå til innhold
  • Bli medlem

sovepose barn


Anbefalte innlegg

Annonse

Sommer, tresesongers, vinter ned til ca minusgrader...? Jeg ville uansett gått for en voksensovepose. Da har hun sovepose "så lenge hun er til". Begge mine barn (5 og 8 )  sover i "mine" egne soveposer, og har jeg kjøpt nytt så har jeg kjøpt voksenposer som også jeg kan bruke ved behov.  Følger du litt med, får du gode dunposer til en ålreit pris på salg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi endte med en Helsport Huldreheimen (170 lengde, -8 gr) til vår jente på 8 år (130 lang og av den varme typen), som vi fant på salg til rett under 1000-lappen. Da har hun posen ganske lenge, og kryper gradene ned mot 0 (eller litt under) ligger hun med ullundertøy, lue og et lett fleecepledd i posen enn så lenge (den er jo litt brei). Det bør vel nevnes at hun ligger godt nedi posen, og med fotenden "vrengt innover" for å minske luftmengden i posen og at liggeunderlaget er en Exped SynMat 7 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken.

 

Jeg har valgt Mammut kompakt 3-season til mine barn. Andre går for Helsport Alta eller Huldreheimen. Ofte er det pris som er avgjørende. Jeg valgte med bakgrunn i pris og tilbud. Tror mammut er et par hundre grav lettere enn regulær Alta, men skal ikke si det for sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.