Gå til innhold
  • Bli medlem

Arcteryx Sidewinder?


Liadalsnipa

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe Sidewinder ski jakka sidan det verkar som om den er svært slitesterk og har god passform.

Nokon som har denne jakka og vil dele erfaringane sine med den?

Har til no hatt Berghaus XCR jakka frå et par år tilbake, men den har aldri vore vanntett.. Hadde også Lowe si vanntette Guide jakke i si tid, men den hadde til gjengjeld ikkje passform..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg har den jakka. Tror jeg har 2003-modellen.

Er meget godt fornøyd - spesielt er passformen veldig bra. Hadde Norrøna Trollveggen før, og den var som en søplesekk i forhold.

Har sett at Arcteryx får noe kritikk for å ikke ha stormklaffer over glidelåsene sine. Nå har jeg aldri hatt problemer med mine glidelåser og heller aldri hørt om noen som har hatt det.

Er litt usikker på hvor slitesterk den faktisk er, men så langt har ingenting gått i stykker på min jakke.

Jakka er også relativt lett.

Det eneste som trekker ned med denne jakka er prisen, men jeg fikk kjøpt min brukt til en svært god pris :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Anonymous

Knallbra jakke. Den har ypperlig passform - ikke stor som et telt - og moderne design uten å være glorete. Kjøpte den på salg i forrige uke på Anton Sport i Olav Vs gate. Tror de har noen softskall jakker igjen, hvis det er et alternativ. De er litt lunere, men ikke egnet som sommerjakker eller ved høy aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De har flere hardskall jakker igjen til jenter. Flotte jakker!!! Tror det var sidewinder, i alle fall Arcteryx.

m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.