Gå til innhold
  • Bli medlem

Crispi Stetind Sierra?


Barnum

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som vet om Crispi Stetind BC "Sierra" er en variant av Crispi Stetind?

Jeg var inne på Sport1 og prøvde en det sto Sierra på, men når jeg kom hjem og googlet så fant jeg ikke noen Sierra.

Og de bilder jeg fant på Crispi Stetind var ikke helt lik den sko jeg prøvde. Tror jeg.

Hun som jobbet i butikken på tidspunktet visste ikke.

 

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crispi er et italiensk merke, og har brukt en del forskjellige navn, hvor noen er rettet mot Norge/norden, og andre navn mot andre markeder. Mulig Sierra er et gammelt navn, uten at jeg vet helt sikkert.

Den veldig populære Crispi Skarven er f.eks. en modell du ikke finner på Crispi sine hjemmesider, men de har en modell som er mer eller mindre prikk lik ved navn Grand Paradiso GTX.

Men på fjellskiskoene deres ser det ut til at de nå holder seg hovedsakelig til nordiske/norske navn på skoene. Svartisen, Stetind, Sydpolen og Tiur.

Dette er bare ville gjetninger fra min side, men jeg har vanskelig for å tro at det er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.