Gå til innhold
  • Bli medlem

Gopro og Mac - vil ikke "kjenne igjen" kameraet


ksverd

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt over filmer fra mitt gopro hero3+ sikkert tusen ganger, men i dag vil ikke mac´en "kjenne igjen" kameraet.. Stort sett dukker det opp på skrivebordet og i Iphoto, men i dag finner jeg ikke goproen noen steder.. HJELP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Fikk du kontakt med kamera eller minnekort??

 

Nei, jeg har ikke fått det til enda.. Det kan ikke være brudd på kabelen da det lader vel? Og minnekortet er for lite til at det kan settes inn i mac`en, så da må jeg ha et adapter. Det har jeg skaffet meg, men skulle gjerne visst hva som gjorde at det plutselig ikke fungerte slik som før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvis det er iMovie du har tenkt til å bruke, så støttes ikke formatet mener jeg. Tror du må åpne filene i ett koverteringsprogram først. Ellers finnes det andre redigeringsprogram som har støtte.

 

Problemet er ikke i selve redigeringen. Jeg får redigert i iMovie, uten problem. Det er bare det at jeg ikke fikk lagt det inn på mac´en. Men nå har jeg kjøpt adapter og kameraet er tømt og formatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.