Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til valg av type brensel


magnusdyret

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et spørsmål jeg trenger bekreftelse på. Jeg fikk en Kovea primus (http://kovea.com/product/booster-dual-max/) til jul, det står at den støtter white gasoline og gas. Jeg antar at white gasoline er tilsvarende miljøbensin (sånne flasker man får kjøpt på sport og friluftsbutikker), eller er jeg helt på villspor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er fin, takk alle sammen! :)

Edit: Benytter anledningen til å spørre om noen har erfaring med denne primusen. Hvordan forvarmer du eventuelt den? I forsvaret brukte vi konsekvent rødsprit til forvarming, men leser det er mange her som sender en skvett bensin gjennom, og forvarmer på den måten. Er det en god metode for denne primusen og?

Ser forresten primus hjelpetråden nå, kunne tatt alt der, beklager det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.