Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped MegaMat 10 LXW liggeunderlag - erfaringer ?


Swiss

Anbefalte innlegg

Jeg er den heldige eier av flere Exped liggerunderlag, 

 

Exped DownMat 7 M - dette er for kort og smalt til riktig komfort. Bruker det når vekten og plassen krever det Exped SynMat 9 LW - kjøpte denne for 1 år siden og kjempefornøyd. men...

 

Er det noen av dere som har erfaring med MegaMat versus noen av disse? Primært vil jeg ha denne med meg på lengre turer, hvor vekt og plass ikke er kritisk. Jeg er såpass sensitiv at jeg har med liggeunderlag på ferier, hvor jeg risikerer dårlige madrasser..

 

Swiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Megamat. Den er en fantastisk madrass. Ikke snakk om at den kan sammenlignes med andre liggeunderlag hva komfort angår. Madrass, ferdig snakka:)

Dessverre er den også madrass hva pakkvennlighet angår også. Den kan fraktes i kjøretøy og pulk. Du vil ikke ha den i sekken. Jeg har prøvd, og gjør det ikke ogjen med mindre jeg skal gå i mindre enn en halvtime. 2,5 kilo ca, og nesten 80 cm i pakkbredde.

Stort underlag på alle måter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Mareng

Er det kommet noen flere erfaringer fra fjellforumere med Exped Megamat 10? :) 

Hva synes dere om underlaget? Og finnes det alternativer som er mindre og lettere men like god eller tilnærmet like god liggekomfort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.