Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

truger til gutt

Anbefalte innlegg

Trugene du spør om er laget for å gå på ganske faste underlag, og til slik bruk er de veldig behagelige.

Til en lett person kan de fungere noenlunde også i løs snø, men om dere ikke trenger løypetruger anbefaler jeg heller å

kjøpe tradisjonelle. Ligg unna "hyttetruger" spesielt bindingene er vanligvis av dårlig kvalitet.

Kanskje dere kjenner noen dere kan prøvelåne hos først, vil ikke anbefale større enn 19-21"

Om du er på facebook treffer du mange trugebrukere i gruppa "Trugende tullinger" :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar!

Altså gutten min er 133cm og 29 kg.

Hva ville dere ha valgt mellom 

(Logg inn for å se skjult innhold)

eller

(Logg inn for å se skjult innhold)

de fra fjellsport koster 1400 og de fra xxl koster 1100.

Synes bindingen på de på fjellsport virker, svake??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du Tubbs-trugene for 1100,-, så synes jeg det virker som et knallkjøp. Tubbs er anerkjent, også i facebook-gruppa @Fisketryne viser til (jeg er også medlem der).

Ser ut som stegjerna på MSR-trugene er svakere, samme med bindingene. Jeg har Tubbs Journey selv. Annerledes (eldre?) bindinger, men svært bra. Boa-systemet på Flex-trugene sies å være enda enklere (altså enklere i bruk, ikke simplere) ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sønnen min var i 10-12 års alderen hadde han Atlas, men tok alltid mor sine Tubbs Wilderness-truger...de var enklere å få på. Det er med andre ord ikke tvil om hva som er best. Vi går for og på Tubbs!

Wilderness fikk flere oppdateteringer for et par år siden og er i dag enda nærmere til toppmodellene  Mountaineer/Millitary/Hunter. :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.