Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose tips for store karer.


Anbefalte innlegg

Annonse

For min del er det lenge sidan eg har brukt sovepose no, og den eg har har eg nok vakse ut av for lenge sidan. Eit tips som ikkje eignar seg til teltliv, men som er eit lett alternativ ved overnatting på hytter. Også lakenposane er for små, så eg brukar eit dynetrekk som eg sprettar opp i sida. Dermed er det berre å leggja seg inn i dette, og trekkja dyna som høyrer til senga over deg. Difor har det ikkje vorte noko ny sovepose på meg endå, og eg veit dermed ikkje om det finns store nok soveposar for slike kraftkarar som oss, andersdupp, der eg sjølv er 175 cm. og varierer mellom 122-132 kg. Vonar at dette er til hjelp på fjellturar der de overnattar på hytter, for dette har eg god røynsle med.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 194 og har kroppsvekt på ca. 130 kilo uten å ha mesteparten rundt magen !

Det eneste som har funktet for meg var Helsport Alta Long, hvor jeg kjøpte et tillegg som gjorde soveposen betydelig breiere.

Gå til en seriøs forhandler hvor du kan få sammenlignet ulike soveposer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.