Gå til innhold
  • Bli medlem

Starten på friluftslivets år 2015


Chris B.

Anbefalte innlegg

Annonse

Serverte kaffe for morgenfugler på Kongsberg klokka sju idag og fortsetter etter jobb klokka 4! Noen speidere hadde overnattet i Turistforeningens lavvo.

Får se om jeg får lokket madammen med på terrassen i natt!

 

EirikW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stikker til skogs sammen med tante og onkler. Vi går bare noen hundre meter inn i marka, for det er en utfordring å rekke skole/jobb i morgen... Ekstra stas er det for øvrig at det er snuppas bursdag i morgen, og dermed blir det kakeservering i soveposen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen arrangementer her i nærheten, men jeg er ikke så interessert i å sove ute sammen med en masse "amatører".

På Klepp hadde ordføreren alliert seg med både Sivilforsvaret og Norsk Folkehjelp. Det var satt opp store telt med vedfyring, store fellesgriller var gjort klare og gitarene var stemt.

 Ja ja, lykke til.  :yawn:

 

Jeg tror heller at jeg tar meg en tur til helgen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.