Gå til innhold
  • Bli medlem

Bøker av Øystein Køhn


Fjomp1

Anbefalte innlegg

Annonse

Du vil nok få tak i den via bibliotek. Om ikke de har den på ditt lokale bibliotek, kan de sende den til deg fra et annet.

 

Jeg synes boken har mange gode tips til kanoturer, men det kan være nødvendig å gjøre mer research før man drar på lengre padleturtur.

Ble litt skeptisk etter at jeg leste rutebeskrivelsen for Pasvikelva, hvor utfordringer knyttet til bæring i den nederste delen av elva virkelig underkommuniseres. Vet ikke om det er slike "feil" i andre rutebeskrivelser, ettersom jeg ikke har førstehåndserfaring fra de fleste av rutene.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rundtur i Femunden nasjonalpark/Rogens naturreservat stemte beskrivelsene bra og gjorde at vi fant greit fram til de beste stedene å padle og å trekke kajakkene mellom vannene. Hadde også god hjelp av turbeskrivelsen da jeg padlet Begna fra Aurdal til Sperillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok få tak i den via bibliotek. Om ikke de har den på ditt lokale bibliotek, kan de sende den til deg fra et annet.

Var innom mitt lokale bibliotek og de hadde den ikke der, men tenkte ikke på at de kan hente andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.